Waar haal je zaterdag je tickets?

Door Wrong op 23 oktober 2008 - 09:02 1 In een advertentie van Mojo is duidelijk te lezen welke concerten via Livenation.nl en welke niet, om wat meer duidelijkheid te bieden, hier onder het korte lijstje.

Kaartverkoop alleen via www.livenation.nl:
30/03 Metallica - Ahoy, Rotterdam

Kaartverkoop alleen via www.livenation.nl en 0900-10102020:
16/02 Kaiser Chiefs - Heineken Music Hall, Amsterdam

Kaartverkoop via www.livenation.nl en de TSN verkooppunten (GWK, grotere postkantoren en grotere Free Record Shops):
13/04 Lionel Richie - Ahoy, Rotterdam
28/02 Pink - Ahoy, Rotterdam
28/04 Jackson Browne - Heineken Music Hall, Amsterdam

Voor komend weekend heeft TicketService verzekerd dat er extra capaciteit komt. Tijdens de verkoop van AC/DC kon de website namelijk de enorme aanloop niet verwerken. Om te voorkomen dat de Ticket Service-website echt zou vastlopen werd iedereen in een wachtrij gezet om vervolgens beetje bij beetje door te laten stromen naar de bestelling. Dit is iets wat a.s. zaterdag heel anders zal gaan lopen


Altijd weten wat er in de voorverkoop gaat?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



Enquete 0813

HIJ GAAT LEKKER! ENQUÊTE RUIM 1000 KEER INGEVULDNog geen week staat hij online en nu al hebben meer dan 1000 mensen de...

krezip news.gif13

KREZIP GEEFT AFSCHEIDSOPTREDEN IN HMH De Tilburgse band Krezip maakte eerder deze maand al bekend uit elkaar te...

REACTIES

Avatar skatestage
do 23 okt 2008 11:08

skatestage eerst zien dan geloven

 0
Avatar 11je
do 23 okt 2008 11:48

ada het ging bij de belgische vvk wel stuk beter, dus misschien kunnen ze daar iets van leren?

 0
Avatar smellycat
do 23 okt 2008 15:32

smellycat Ik hoop dat de politiek hier en stokje voor gaat steken. Hoe kan iemand die nu gen computer heeft en die geen dure 0900-nummer kan bellen nu aan een concertkaartje komen?? Met bellen kost het je minstens 15 euro extra (als je er al doorheen komt) en ik begrijp dat concert kaarten nu alleen voor rijke mensen is die in het bezit zijn van een cc en/of een internetrekening?? SCHANDE!

 0
Avatar Teun
do 23 okt 2008 16:02

Teun smellycat schreef:
Ik hoop dat de politiek hier en stokje voor gaat steken. Hoe kan iemand die nu gen computer heeft en die geen dure 0900-nummer kan bellen nu aan een concertkaartje komen?? Met bellen kost het je minstens 15 euro extra (als je er al doorheen komt) en ik begrijp dat concert kaarten nu alleen voor rijke mensen is die in het bezit zijn van een cc en/of een internetrekening?? SCHANDE!


Als je geen PC kan betalene n geen 0900 nummers kan bellen kan je ook geen concertkaartje voor metallica betalen!

 1
geen avatar
do 23 okt 2008 16:16

dikkie Teun schreef:
smellycat schreef:
Ik hoop dat de politiek hier en stokje voor gaat steken. Hoe kan iemand die nu gen computer heeft en die geen dure 0900-nummer kan bellen nu aan een concertkaartje komen?? Met bellen kost het je minstens 15 euro extra (als je er al doorheen komt) en ik begrijp dat concert kaarten nu alleen voor rijke mensen is die in het bezit zijn van een cc en/of een internetrekening?? SCHANDE!


Als je geen PC kan betalene n geen 0900 nummers kan bellen kan je ook geen concertkaartje voor metallica betalen!
gaat niet om kunnen betalen maar om niet willen betalen.

 0
Avatar BasP
do 23 okt 2008 16:34

Wrong smellycat schreef:
Ik hoop dat de politiek hier en stokje voor gaat steken. Hoe kan iemand die nu gen computer heeft en die geen dure 0900-nummer kan bellen nu aan een concertkaartje komen?? Met bellen kost het je minstens 15 euro extra (als je er al doorheen komt) en ik begrijp dat concert kaarten nu alleen voor rijke mensen is die in het bezit zijn van een cc en/of een internetrekening?? SCHANDE!


Een pc waarmee je kan internetten kan je kopen voor een tientje. internetabonnementen zijn niet veel duurder. heeft dus niets met arm of rijk te maken..

 0
geen avatar
do 23 okt 2008 16:51

mokummadness laat ik het wel of niet kunen of willen betalen even buiten beschouwing laten
De verkoop voor grote concerten zal steeds meer een loterij gaan worden.
Normaal was het zo dat als je er de tijd voor nam (lees : de moeite nam om er vroeg voor uit je bed te komen of een nachtje door te halen voor het postkantoor )dan was je vrijwel zeker van goede kaarten (staanplaatsen).Nu wordt het zo dat als je na 10en inlogd de kans om er doorheen te komen net zo groot of klein is als iemand die er wel op tijd voor zit.Afgelopen zaterdag stond mijn pc nog steeds in de wachtrij terwijl ik met mijn laptop die ik tegen elven aanzette kaarten voor ac dc kon bestellen. ( dit ging uiteindelijk toch mis bij het bevestigen waardoor ik alsnog geen kaarten had.)
Dus het verhaal van wie het eerst komt die het eerst maalt gaat niet meer op en het zal meer wie is de gelukkigste worden.

 0
Avatar Maiden77
do 23 okt 2008 18:29

Maiden77 Als we het even gewoon ontopic houden kunnen we vaststellen dat deze manier volkomen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is of wel KUT dus. Het systeem gaat zwarthandel zeker niet tegenhouden het bewijs zie je met AC/DC al. Tevens is het zo dat veel (echte) fans niet via de reguliere weg aan kaarten kan komen omdat het inderdaad niet meer zo is wie eerst komt eerst maalt. Oneerlijke strijd en concurrentie zullen deze verkoopmethode niet doen slagen. Het maakt geen reet meer uit of je nu om 6 uur in de ochten of 1 minuut voor 10 achter je pc duikt. (Zwart)handelaren hebben hun "personeel" wel en als je bijv. 20 mensen kaarten laat kopen heb je er toch alweer 40 voor de (zwarte)markt. Ik hoop tot slot echt dat ze van AC/DC hebben geleerd en iets aan de site/server hebben gesleuteld zodat het allemaal wat soepeler gaat verlopen. Sorry maar ik blijf sceptisch en heb er weinig hoop in. Maar goed we zullen zien.

 0
Avatar smellycat
do 23 okt 2008 19:16

smellycat Wrong schreef:
smellycat schreef:
Ik hoop dat de politiek hier en stokje voor gaat steken. Hoe kan iemand die nu gen computer heeft en die geen dure 0900-nummer kan bellen nu aan een concertkaartje komen?? Met bellen kost het je minstens 15 euro extra (als je er al doorheen komt) en ik begrijp dat concert kaarten nu alleen voor rijke mensen is die in het bezit zijn van een cc en/of een internetrekening?? SCHANDE!


Een pc waarmee je kan internetten kan je kopen voor een tientje. internetabonnementen zijn niet veel duurder. heeft dus niets met arm of rijk te maken..

Een pc die snel genoeg is om er bij TS door te komen voor een tientje?? Dan mag je er voor mij een komen leveren WRONG. En internet abonnement voor een tientje per jaar?? Ik weet niet in welke tijd of plaats jij woont :-) Maar geloof me iemand met en uitkering of het minimium loon kan echt niet makkelijk een PC en internetabonnement betalen. En ja deze mensen sparen soms maanden om wel naar het concert van HUN band te gaan. Normaal konden ze dan om 4 uur voor het postkantoor gaan zitten en dat koste niets. Hoe je het went of keert nu zijn ze meer geld kwijt is is het dan ook nog eens alles behalve zeker dat ze een kaartje hebben...

 0
Avatar Buttgeek
do 23 okt 2008 20:42

Buttgeek Ticketservice/master is gewoon altijd al slecht geweest. Gaan er concerten in de voorverkoop en ga je bellen, dan kom je er hoe dan ook toch niet doorheen. "probeert u het later nog eens" is dan wat de robotmevrouw je vriendelijk verzoekt. Via internet is ook altijd hetzelfde vehaal geweest. Het postkantoor is altijd een 99% zekerheidje geweest dat je goeie plekken had voor een concert. Het probleem is dat ticketservice geen service verleent, of in ieder geval niet inziet dat het altijd kut is om ze te bereiken om 10:00 op zateradgochtend. Hoe kan dat nou? Je weet toch hoeveel mensen naar een bepaald concert willen?
Ik heb er weinig vertrouwen in dat men bij ticketservice eens in gaat zien dat je niet een uur achter je computer wil wachten op een kaartje, voor een concert die waarschijnlijk ondertussen toch al uitverkocht is. Ze zijn daar waarschijnlijk al tevreden dat je na een uur door de wachtbalk heen bent.

Maar goed, ik ga het tegen beter weten in zaterdag dan toch nog maar proberen voor Metallica. Je weet maar nooit.

 0
Avatar Ace2000
do 23 okt 2008 23:46

Ace2000 Persoonlijk vind ik dat wachten voor een postkantoor leuke romantiek maar echt niet meer van deze tijd. Sorry maar ik kan wel betere dingen bedenken om mijn tijd aan te besteden dan uren rondhangen voor een postkantoor. Dat je dan alleen een 'echte' fan zou zijn vind ik dus onzin.

Ik weet zeker dat als er een goedwerkend en eerlijk online systeem komt dat de meeste mensen hier toch voorkeur voor hebben. Ik bestel de laatste tijd alleen nog maar online en is dat altijd prima gegaan. Alleen bij AC/DC dus niet, maar dat had vele oorzaken. Of dachten jullie dat de jufrouw bij het postkantoor wel probleemloos had kunnen inloggen zaterdag?

 0
Avatar Afvalzak
vr 24 okt 2008 00:02

Afvalzak Ace2000 schreef:
Persoonlijk vind ik dat wachten voor een postkantoor leuke romantiek maar echt niet meer van deze tijd. Sorry maar ik kan wel betere dingen bedenken om mijn tijd aan te besteden dan uren rondhangen voor een postkantoor. Dat je dan alleen een 'echte' fan zou zijn vind ik dus onzin.

Ik weet zeker dat als er een goedwerkend en eerlijk online systeem komt dat de meeste mensen hier toch voorkeur voor hebben. Ik bestel de laatste tijd alleen nog maar online en is dat altijd prima gegaan. Alleen bij AC/DC dus niet, maar dat had vele oorzaken. Of dachten jullie dat de jufrouw bij het postkantoor wel probleemloos had kunnen inloggen zaterdag?


Ik wacht liever van 7:00 tot 10:15 bij het postkantoor en daarna een kaartje krijgen dan van 9:00 tot 15:00 voor niets. Ik ben helemaal niet tegen i-net en het kan zeker een vooruitgang betekeken. maar op deze manier werkt het voor geen meter en vind ik het meer een achteruigang...

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 07:45

Paul_Banks Ace2000 schreef:
Persoonlijk vind ik dat wachten voor een postkantoor leuke romantiek maar echt niet meer van deze tijd. Sorry maar ik kan wel betere dingen bedenken om mijn tijd aan te besteden dan uren rondhangen voor een postkantoor. Dat je dan alleen een 'echte' fan zou zijn vind ik dus onzin.

Ik weet zeker dat als er een goedwerkend en eerlijk online systeem komt dat de meeste mensen hier toch voorkeur voor hebben. Ik bestel de laatste tijd alleen nog maar online en is dat altijd prima gegaan. Alleen bij AC/DC dus niet, maar dat had vele oorzaken. Of dachten jullie dat de jufrouw bij het postkantoor wel probleemloos had kunnen inloggen zaterdag?


Als internet voor jou een levensvervanger is dan kan ik jouw bericht wel begrijpen. Voor mij is dit echter niet het geval (Hyves vind ik ook het meest kansloze wat er bestaat, maar dat terzijde). Maar jouw schoenen e.d. koop je ook via internet? Ik kan me toch niet voorstellen dat jij je tijd gaat verdoen met het naar een centrum rijden, schoenen uit te zoeken, te passen en dan te kopen en weer terug te rijden, je hebt volgens mij wel betere dingen met je tijd te doen (je Hyvesprofiel bijwerken bijvoorbeeld)

Kaarten bestellen ging ook gewoon via internet. Maar als je op tijd bij het postkantoor was dan ben je zeker van de kaarten, terwijl dat op het internet niet zo hoeft te zijn. Grote concerten worden op deze manier een loterij en of je nu voor of tegen internetverkoop bent; het is niet te ontkennen dat dit geen eerlijk systeem is.

 0
Avatar ErikLuyten
vr 24 okt 2008 08:47

punkr Paul_Banks schreef:
Grote concerten worden op deze manier een loterij en of je nu voor of tegen internetverkoop bent; het is niet te ontkennen dat dit geen eerlijk systeem is.
Dat is het mogelijk wel, namelijk als het systeem degelijk is. En daar kun je nu nog niets over zeggen omdat Eventim de test nog niet heeft ondergaan voor ons.

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 09:33

Paul_Banks Maar het wie het eerst komt, wie het eerst maalt principe gaat sowieso niet meer op. En dat is niet eerlijk.

Ik blijf erbij dat 2 kaarten p.p. ook wonderen doet voor de zwarthandel en dat dit de zwarthandel alleen maar in de kaart speelt, want zoals ik ergens al zei: stel je wilt met zijn vijven naar Metallica, wat doe je dan? Dan ga je met 5 man achter de pc zitten en als iedereen dan 2 kaarten heeft zijn er 5 over en die gaan niet voor de aanschafprijs het net op, maar mensen proberen hun prijs voor de toegangskaart te drukken.

Nu interesseert me deze methode niet zo heel vaak omdat ik niet heel veel naar concerten ga die binnen no time uitverkocht zijn, maar ik had toch flink pissig geweest als ik naast kaarten voor The Cure (die voor het eerst in 8 jaar en misschien wel voor de laatste keer weer eens in Nederland waren) had gegrepen, omdat iedereen gelijke kansen heeft. Om 7 uur voor het postkantoor staan heb ik daar wel voor over.

Denk wel dat ik maar alvast lid ga worden van de Belle & Sebastian fanclub, want zij treden ook sporadisch op en de volgende keer wil ik daar dus echt gewoon bijstaan en dan helpt 6 uur opstaan dus gewoon niet meer. En dat maakt het systeem een oneerlijk systeem, want de mensen die er meer voor over hebben hebben nu geen voordeel meer.

 0
Avatar Yurodivyi
vr 24 okt 2008 10:04

Yurodivyi Ik kan me dus echt de laatste keer niet meer herinneren dat ik een kaartje voor een concert bij een postkantoor/vvv heb gekocht. Doe het dus al jaren via internet en ik kan altijd heen waar ik heen wil. Dat iedereen nou in paniek is doordat het mis is gegaan bij ac/dc gaat dan ook echt te ver. Dat het nu een loterij wordt genoemd is kuddegedrag van de bovenste plank.
Ticketservice is stom, dat weten we al lang. Ik heb nog maar 1x kaarten gehaald via Eventim (NIN in Berlijn) en dat was ook gelukt, plus de servicekosten zijn daarbij lager.
Ik zie de toekomst positief in!
p.s. en je kunt dus idd ook gewoon lekker lid worden van allerlei fanclubs zodat je niks meer met andere systemen dan die waar je eigen favouriete band voor kiest te maken hebt.

 0
Avatar ErikLuyten
vr 24 okt 2008 10:04

punkr Paul_Banks schreef:
Maar het wie het eerst komt, wie het eerst maalt principe gaat sowieso niet meer op. En dat is niet eerlijk.
Ik denk dat dat nu zelfs eerlijker wordt dan eerst; bij het staan bij één van de 200-nogwat ticketservice outlets óf website is het toch ook niet wie het eerst komt...?

Als het goed is wordt een nieuwe bezoeker van de website achteraan gezet in de wachtrij. Dus dan is het gewoon doorschuiven in de rij.

Een 'aantal wachtenden voor u' weergave in plaats van een nietszeggende balk lijkt mij overigens geen overbodige luxe. Verschillende theaters werken daar ook mee en het geeft een goede indicatie van hoelang je nog wachten moet.

 0
Avatar BasP
vr 24 okt 2008 10:07

Wrong smellycat schreef:

Een pc die snel genoeg is om er bij TS door te komen voor een tientje?? Dan mag je er voor mij een komen leveren WRONG.


Tweedehands pc's, genoeg te vinden :)

 0
geen avatar
vr 24 okt 2008 10:33

mokummadness punkr schreef:
Als het goed is wordt een nieuwe bezoeker van de website achteraan gezet in de wachtrij. Dus dan is het gewoon doorschuiven in de rij.


Dit gaat dus ook niet op.
Hoe wou je het anders verklaren dat ik er afgelopen zaterdag met mijn laptop ( tegen elven pas aangezet )doorheen kwam en mijn pc toch echt nog in de wachtrij stond ?

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 10:54

Paul_Banks punkr schreef:
Paul_Banks schreef:
Maar het wie het eerst komt, wie het eerst maalt principe gaat sowieso niet meer op. En dat is niet eerlijk.
Ik denk dat dat nu zelfs eerlijker wordt dan eerst; bij het staan bij één van de 200-nogwat ticketservice outlets óf website is het toch ook niet wie het eerst komt...?

Als het goed is wordt een nieuwe bezoeker van de website achteraan gezet in de wachtrij. Dus dan is het gewoon doorschuiven in de rij.

Een 'aantal wachtenden voor u' weergave in plaats van een nietszeggende balk lijkt mij overigens geen overbodige luxe. Verschillende theaters werken daar ook mee en het geeft een goede indicatie van hoelang je nog wachten moet.

Bij die 200 ticketservice punten is toch echt wie het eerst komt wie het eerst maalt. Internet niet nee, maar daar vertrouw ik niet op (te veel verhalen dat het niet goed ging en dan tel ik die AC/DC taferelen niet eens mee).

Maar hoe bepalen ze die wachtrij? Ja vanaf 10 uur inloggen en dan een nummertje krijgen, dat snap ik, maar waar haal ik dan het voordeel als ik het waard vind om om 6 uur op te staan op een zaterdag?

Van mij mag het zaterdag weer uitdraaien op een total failure (ik vind Metallica toch een middelmatige band, dus ik hoef niet eens kaarten) en die keer daarop ook en daarop ook en daarop ook. Net zolang tot ik weer bij een winkel om 7 uur in de rij kan gaan staan.

 0
Avatar Incom
vr 24 okt 2008 15:18

Incom punkr schreef:
Als het goed is wordt een nieuwe bezoeker van de website achteraan gezet in de wachtrij. Dus dan is het gewoon doorschuiven in de rij.

Een 'aantal wachtenden voor u' weergave in plaats van een nietszeggende balk lijkt mij overigens geen overbodige luxe.


Tja, totdat je opeens ziet dat je van "er zijn nog 10 wachtenden voor u" naar "er zijn nog 20 wachtenden voor u" gaat! Geloof me, poep als dit is mogelijk, ha!

Jammer dat we zo met die "vooruitgang" bezig zijn. Ooit 'n keer met tig mensen bij het postkantoor gestaan voor Live tickets. Wat deed die wakkere beambte vlak voor tienen? Hij draaide gewoon een hele zooi staanplaats kaarten uit. Daarnaast moesten we ook nummertjes trekken, net als bij de slager. Dat werkt, mensen!

Oh en dan nog iets: Nederland slibt dicht jongens en meisjes. Dan bedoel ik ons als mensen hè. Meer bewegen is het motto. Moet je vooral met een rsi-in-de-hand-werkende online ticket systeem gaan aankomen!

Fok Mojo en mogen ze burnen in de hel, maar ik ga het morgen toch lekker proberen :lol: !!

 0
Avatar Incom
vr 24 okt 2008 15:19

Incom Oh shit, zie dat ik m'n quote tags niet goed heb. Sorry, punkr!

 0
Avatar Ace2000
vr 24 okt 2008 18:02

Ace2000 Paul_Banks schreef:
Grote concerten worden op deze manier een loterij en of je nu voor of tegen internetverkoop bent; het is niet te ontkennen dat dit geen eerlijk systeem is.


je zegt dus eigenlijk dat als iedereen gelijke kansen heeft op een kartje dat dit géén eerlijk systeem is. Het lijkt mij juist wel eerlijk, maar dat is een kwestie van interpretatie. Ik ben het er nl. niet mee eens dat als je langer staat te wachten je ineens een échte fan' bent en dan meer recht hebt op een kaartje dan een ander.


En dat maakt het systeem een oneerlijk systeem, want de mensen die er meer voor over hebben hebben nu geen voordeel meer.


Bedoel je hier ook de mensen mee die veel te veel euro's voor kaarten betalen en zwarthandel in leven houden? Zijn de 'echte fans' de mensen die lid worden van
betaalde fanclub en zo kaarten reserveren ? Wat mij betreft heeft iedereen evenveel recht op een kaart, hoe kan je nou bepalen of iemand wel of geen grote fan is?

Feit is dat online aankopen voor bepaalde artikelen een uitstekende service biedt. Dit moet voor tickets ook kunnen mits er een goed systeem is (korte wachtrijen, zalen boeken met voldoende capaciteit). Ik ben ook niet tegen verkoop op het postkantoor. Ik heb alleen gezegd dat de verheerlijking van postkantoor vs. online verkoopmeer op misplaatste romantiek dan op goede argumenten lijkt gebaseerd te zijn.

Daarbij : ik schat in dat online verkoop de beste kans bied om een redelijk systeem tegen zwarthandel te ontwikkelen.

In ieder geval: iedereen morgen veel succes met tickets kopen!

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 18:42

Paul_Banks Ace2000 schreef:
Paul_Banks schreef:
Grote concerten worden op deze manier een loterij en of je nu voor of tegen internetverkoop bent; het is niet te ontkennen dat dit geen eerlijk systeem is.


je zegt dus eigenlijk dat als iedereen gelijke kansen heeft op een kartje dat dit géén eerlijk systeem is. Het lijkt mij juist wel eerlijk, maar dat is een kwestie van interpretatie. Ik ben het er nl. niet mee eens dat als je langer staat te wachten je ineens een échte fan' bent en dan meer recht hebt op een kaartje dan een ander.



Ja maar als je computer een firewall heeft, firefox gebruikt, bepaalde beveiliging aan hebt staan of een crappy internetverbinding hebt dan knal je er gewoon uit dus die gelijke kansen zijn er niet en die heb je bij het postkantoor wel. Daar staat degene die het eerst komt ook vooraan.

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 18:45

Paul_Banks En het "echte" fan zijn heeft er ook niet zo veel mee te maken, ik ben namelijk van geen enkele band echte fan als in dat het de enige band voor mij is, maar als ik naar The Cure wil dan wil ik daar heel graag om 6 uur voor opstaan om voor in de rij te komen en zo bijna verzekerd te zijn van een kaartje.

Dan wil ik niet om 5 voor 10 inloggen en om 10 uur op een knop drukken en het risico lopen dat 10.000 anderen net een fractie eerder zijn en zo voormij in het systeem komen.

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 18:46

Paul_Banks Of nog erger; zoals afgelopen zaterdag is gebeurd.

 0
Avatar Paul_Banks
vr 24 okt 2008 18:49

Paul_Banks Maar langzaam missen we de essentie van de verandering; gaat het zwarthandel tegen? Ik denk namelijk dat het zwarthandel aanwakkert, omdat als ik via internet kaarten ga kopen ik zo veel mogelijk kaarten probeer binnen te schrapen voor een concert dat zeker uitverkoopt, gewoon om zeker te zijn dat ik er genoeg heb als anderen geen kaarten krijgen. Ik zie mezelf de overige kaarten dan wel voor aanschafprijs + de gemaakte kosten verkopen, maar zo zeker ben ik ook weer niet van mezelf.

Ik zie veel meer in een 2 kaarten p.p. max bij dezelfde verkooppunten. Daar ondervang je het m.i. al voor een groot deel mee.

 0
Avatar Annemiekversl
vr 24 okt 2008 19:38

Annemiekversl Heey , vraagje... als ik ervoor kan kiezen om OF via de post mijn kaartje te krijgen als het me lukt, OF een via een PDF bestand (er stond bij ticketmaster dat dat laatste aanbevolen werd), welke is dan sneller? Net zoals zoveel mensen zou ik namelijk ook een echt kaartje willen.. maarja, als die andere manier sneller gaat? weet iemand dit?

 0
Avatar Ace2000
vr 24 okt 2008 20:56

Ace2000 @Paul Banks
Yep, in de kern komt het neer op zwarthandel en profiteurs die zaak verpesten. Het probleem was dat mensen schijnbaar tegen betaling in de rij gingen staan voor kaarten. En het boeken van te kleine zalen om lekker hype te creeëren en in de zomer terug te komen op de outdoor locaties.


@Annemiekversl
Voor zover ik weet mij maakt het voor de beruchte wachtrij.niet uit welk type kaartje je besteld Als je eenmaal besteld ben je erdoor en kun je kiezen welk type je wilt (crashes voorbehouden).
Voor een echt kaartje rekenen ze wel portokosten, een euro of 4 om 2 kaarten in een envelop te douwen.

 0
Avatar Ace2000
vr 24 okt 2008 20:57

Ace2000 Als ik nog even off-topicc mag zeuren, erg raar dat als je bijv. naar drie verschillende concerten gaat je hiervoor 3x portokosten betaald, in plaats van dat het als 1 bestelling wordt verzonden. Voor de kleine concerten pik ik dus wel weer bij de VV kaarten op als ik in het centrum ben (bijv. bij het schoenen kopen ;-) )

 0
Avatar tbeest
za 25 okt 2008 12:42

tbeest Nou best wel weer chaos, veel wachtrij en error meldingen, en weer uitverkocht. Moet toch anders kunnen.

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 14:21

napj Ace2000 schreef:
Als ik nog even off-topicc mag zeuren, erg raar dat als je bijv. naar drie verschillende concerten gaat je hiervoor 3x portokosten betaald, in plaats van dat het als 1 bestelling wordt verzonden. Voor de kleine concerten pik ik dus wel weer bij de VV kaarten op als ik in het centrum ben (bijv. bij het schoenen kopen ;-) )


Ze stoppen het dan wel weer in dezelfde envelop

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.