The Killers verplaatst naar 29 mei

Door fresh77 op 12 maart 2009 - 13:45 1 Tot in het begin van de middag was het onzeker of het concert van The Killers vanavond wel door zou gaan. De politie Amsterdam-Amstelland heeft via de media laten weten dat het concert definitief afgelast is.

Vanwege een dreiging met explosieven is een groot gebied rond de Heineken Music Hall afgezet. De melding kwam binnen bij Ikea maar inmiddels is de Arena boulevard ook afgezet.

Via 3FM meldde Junior van der Stelt van Mojo dat het concert wordt verplaatst naar vrijdag 29 mei, de dag voor Pinkpop.

Bij navraag bij de HMH kregen we eerder nog te horen: 'Zoals het er nu uitziet gaat het concert vanavond gewoon door, maar blijf voor de zekerheid toch kijken op onze site voor verdere informatie'.

De site van de Heinekenmusichall was heel de avond niet bereikbaar. Landelijke media melden echter het niet door gaan van het concert.

Vlak na de soundcheck werd het concert afgelast. 'Frustrerend' vond zanger Brandon Flowers de aflasting. Dat zei hij gisteravond in een interview: 'Los van dat ik ziek was, is zoiets nog nooit gebeurt. Gelukkig hebben we het concert kunnen verzetten naar 29 mei. We zullen dan nog beter zijn, omdat we dan meer hebben kunnen oefenen.'

De tickets blijven geldig voor de nieuwe datum volgens Mojo. Mocht de nieuwe datum niet uitkomen, dan kunnen de kaarten vanaf maandag 16 maart 11.00 uur terug gebracht worden naar de voorverkoopadressen om je geld terug te krijgen. Fans met een e-ticket worden door Ticketservice per email op de hoogte gebracht over het retourneren van tickets.


Nooit meer belangrijk concertnieuws missen?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



asteroidgal5

THE ASTEROID GALAXY TOUR NAAR EFFENAARDe nieuwste popsensatie uit Denemarken, The Asteroid Galaxy Tour , zal op 1...

DirectTim35

TIM AKKERMAN VERLAAT DI-RECT De zanger en gitarist van Di-rect , Tim Akkerman, heeft vandaag...

REACTIES

Avatar JACK.
do 12 mrt 2009 13:53

JACK. wat een onzin,
die band heet niet voor nix
The Killers

 0
Avatar stefanbolding
do 12 mrt 2009 13:53

stefanbolding Volgens nu.nl is om half 1 de HMH al weer vrij gegeven. Gaat gewoon door dus neem ik aan?

 0
Avatar Florahaha
do 12 mrt 2009 14:05

Florahaha Ik heb net gemaild, want ik heb dus wel kaartjes en wil wel heeeeeel graag dat het doorgaat!
Volgens de HMH gaat het inderdaad vooralsnog gewoon door, maar moet wel de site in de gaten houden voor eventuele updates..
Ik hoop echt dat het doorgaat :o

 0
Avatar riazor
do 12 mrt 2009 14:09

riazor ik vind dit een bericht dat onnodig paniek zaait van podiuminfo hoor... op nu.nl valt al een uur te lezen dat het personeel in de HMH gewoon weer aan het werk is, en we hebben ook nog niks van HMH of Mojo te horen gekregen, dus dit bericht was echt niet nodig geweest ;)

 0
Avatar RickT
do 12 mrt 2009 14:43

RickT Tuurlijk gaat dat door. Vanavond is dat toch al lang weer opgelost.

 0
Avatar Waarom_ik?
do 12 mrt 2009 14:45

Waarom_ik? Probleem is wss niet zo zeer of het weer open is, maar of de werkzaamheden binnen HMH klaar zijn voor het concert. Ik neem aan dat er ook al die tijd niet gewerkt is aan podium e.d.

 0
Avatar Dextermaniac
do 12 mrt 2009 15:59

Dextermaniac Dat mag ik toch wel hopen dat het doorgaat O.o Finally seeing the Killers tonight! :D

 0
Avatar Kydroh
do 12 mrt 2009 16:24

Kydroh Jammer dat er dan een paar parkeerplaatsjes komen te vervallen maar verder hoop ik op gewoon een geweldig optreden van The Killers.

Wel intressant naam als band om op dat moment in het gebied op te treden :-p

 0
Avatar thamzz
do 12 mrt 2009 18:01

thamzz ik hoor net op de radio dat de hmh dicht blijft :/ klote voor jullie, ben bijna blij dat ik geen kaartje heb!

 0
Avatar Apie
do 12 mrt 2009 18:02

Apie Net op het RTL nieuws hoorde ik dat het optreden niet door gaat.

 0
Avatar von Deich
do 12 mrt 2009 18:06

von Deich Jep ook gehoord... balen voor degene die kaarten hebben.

 0
Avatar fleatje
do 12 mrt 2009 18:29

fleatje gvd de gvd de gvd!!!
waarom gaat het nu niet door....nu zit ik met een boze vriendin opgescheept! :p naja dan maar naar pathe...in rotterdam :P
gelukkig zie ik ze nog 2 keer dit jaar :D

 0
Avatar Rudie
do 12 mrt 2009 18:34

Rudie maar even hun site updaten ho maar (schijt HMH)

 0
Avatar Florahaha
do 12 mrt 2009 18:34

Florahaha En nu?!
Ik wil geen geld terug, ik wil een vervangende datum!

 1
Avatar fleatje
do 12 mrt 2009 18:36

fleatje Florahaha schreef:
En nu?!
Ik wil geen geld terug, ik wil een vervangende datum!

ik denk dat dat lastig gaat worden gezien ze via spanje naar australie gaan om vervolgens door te gaan naar de USA...pas als het festivalseizoen weer begitn komen ze eer hierheen...ben wel benieuwd of er een vervangende datum komt, zelf denk ik dat we ons geld terug mogen gaan halen :(

 0
Avatar Florahaha
do 12 mrt 2009 18:38

Florahaha fleatje schreef:
Florahaha schreef:
En nu?!
Ik wil geen geld terug, ik wil een vervangende datum!

ik denk dat dat lastig gaat worden gezien ze via spanje naar australie gaan om vervolgens door te gaan naar de USA...pas als het festivalseizoen weer begitn komen ze eer hierheen...ben wel benieuwd of er een vervangende datum komt, zelf denk ik dat we ons geld terug mogen gaan halen :(Ik hoor net dat er een vervangende datum komt en dat zou dan 29 mei zijn.. Wat wel in het schema zou passen..

 0
Avatar fleatje
do 12 mrt 2009 18:40

fleatje K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?

 0
Avatar Florahaha
do 12 mrt 2009 18:40

Florahaha fleatje schreef:
Florahaha schreef:
En nu?!
Ik wil geen geld terug, ik wil een vervangende datum!

ik denk dat dat lastig gaat worden gezien ze via spanje naar australie gaan om vervolgens door te gaan naar de USA...pas als het festivalseizoen weer begitn komen ze eer hierheen...ben wel benieuwd of er een vervangende datum komt, zelf denk ik dat we ons geld terug mogen gaan halen :(Ik hoor net dat er een vervangende datum komt en dat zou dan 29 mei zijn.. Wat wel in het schema zou passen..

 0
Avatar Florahaha
do 12 mrt 2009 18:41

Florahaha 00ps

 0
Avatar maddog
do 12 mrt 2009 18:43

maddog of Pinkpop.

 0
Avatar skarolientje
do 12 mrt 2009 18:45

skarolientje Het concert dat The Killers vanavond zouden geven kan op last van de politie helaas niet doorgaan. De reden hiervan is een serieuze dreiging met explosieven in Amsterdam Zuid-Oost.

Zojuist heeft de politie de beslissing genomen dat het niet verantwoord is om het concert door te laten gaan. Het concert wordt verplaatst naar vrijdag 29 mei 2009, ook in de Heineken Music Hall.


>> zegt de site van de hmh nu.

 0
Avatar Florahaha
do 12 mrt 2009 18:45

Florahaha Dit staat nu op de HMH site:

"Het concert dat The Killers vanavond zouden geven kan op last van de politie helaas niet doorgaan. De reden hiervan is een serieuze dreiging met explosieven in Amsterdam Zuid-Oost.

Zojuist heeft de politie de beslissing genomen dat het niet verantwoord is om het concert door te laten gaan. Het concert wordt verplaatst naar vrijdag 29 mei 2009, ook in de Heineken Music Hall.

Kaarten voor vanavond blijven geldig voor het nieuwe concert. Indien u verhinderd bent, kunt u vanaf a.s. maandag 11 uur uw kaarten terugbrengen naar het voorverkoopadres waar u uw geld terugkrijgt. Bezoekers met een e-ticket worden door Ticketservice op de hoogte gesteld.

Onze welgemeende excuses hiervoor en we hopen u de 29e te kunnen begroeten in de Heineken Music Hall."

Dus, officiële vervangende datum en als je je geld terug wil kan dat dus ook. Ben ik blij dat ik geen kaartje voor Pinkpop heb :D

 0
Avatar skarolientje
do 12 mrt 2009 18:47

skarolientje Het concert dat The Killers vanavond zouden geven kan op last van de politie helaas niet doorgaan. De reden hiervan is een serieuze dreiging met explosieven in Amsterdam Zuid-Oost.

Zojuist heeft de politie de beslissing genomen dat het niet verantwoord is om het concert door te laten gaan. Het concert wordt verplaatst naar vrijdag 29 mei 2009, ook in de Heineken Music Hall.


>> zegt de site van de hmh nu.

 0
Avatar Mar10uS
do 12 mrt 2009 18:52

Vullus Gloeiende, gloeiende, 29 mei heb ik ook al een concert van de Textures.

 0
Avatar skarolientje
do 12 mrt 2009 18:53

skarolientje Het concert dat The Killers vanavond zouden geven kan op last van de politie helaas niet doorgaan. De reden hiervan is een serieuze dreiging met explosieven in Amsterdam Zuid-Oost.

Zojuist heeft de politie de beslissing genomen dat het niet verantwoord is om het concert door te laten gaan. Het concert wordt verplaatst naar vrijdag 29 mei 2009, ook in de Heineken Music Hall.


>> zegt de site van de hmh nu.

 0
Avatar Catcch
do 12 mrt 2009 19:11

Catcch Oww das balen voor de mensen met een kaartje en die misschien al onderweg waren richting Amsterdam! Zou me ook niet echt prettig voelen in een bomvolle HMH met die dreigingen... hoewel we ook niet angstig moeten worden natuurlijk, maar zou me toch niet helemaal op m'n gemak voelen.
Maar heleboel mensen die veel zin hadden in vanavond, dus hoe dan ook kut! (iemand die de nieuwe datum niet kan, hou ik me toch maar aanbevolen voor een kaartje :P)

 0
geen avatar
do 12 mrt 2009 19:12

dennisjuh Humor :D

 0
geen avatar
do 12 mrt 2009 19:16

PetraGosses Heb ik effe mazzel dat ik (na 3 kwartier aan de telefoon en uiteindelijk de mededeling dat het was uitverkocht) kaarten heb voor morgenavond in Dussledorf !!! Waaaah, ik kan niet wachten! Balen voor iedereen die naar A'dam zou.....gelukkig is er een vervangende datum jongens! Ik laat wel effe weten hoe het was!!

 0
Avatar skarolientje
do 12 mrt 2009 19:19

skarolientje dennisjuh schreef:
Humor :D



ja ik lach me inderdaad kapot hier.

 0
geen avatar
do 12 mrt 2009 19:20

PetraGosses Heb ik effe mazzel dat ik (na 3 kwartier aan de telefoon en uiteindelijk de mededeling dat het was uitverkocht) kaarten heb voor morgenavond in Dussledorf !!! Waaaah, ik kan niet wachten! Balen voor iedereen die naar A'dam zou.....gelukkig is er een vervangende datum jongens! Ik laat wel effe weten hoe het was!!

 0
Avatar skarolientje
do 12 mrt 2009 19:22

skarolientje dennisjuh schreef:
Humor :D



ja ik lach me inderdaad kapot hier.

 0
geen avatar
do 12 mrt 2009 19:24

PetraGosses Alhoewel we in Duitsland moeten oppassen voor scholieren met guns....het is verdomme ook nergens meer veilig tegenwoordig!

 0
Avatar McCartneysEar
do 12 mrt 2009 19:29

McCartneysEar nou.. dan ga ik maars kijken wanneer je weer kaartjes kan gaan kopen voor de 29e ;)

 0
geen avatar
do 12 mrt 2009 19:45

PetraGosses Zullen wel weer kaarten vrij komen denk ik! Goed nieuws voor alle kaartloze fans!!

 0
Avatar Mar10uS
do 12 mrt 2009 19:55

Vullus Best kans dat ik nu m'n kaartje moet verkopen ja. 2 concerten op 1 avond is wat lastig.

 0
Avatar Nouk_i
do 12 mrt 2009 20:41

Nouk_i PetraGosses schreef:
Zullen wel weer kaarten vrij komen denk ik! Goed nieuws voor alle kaartloze fans!!



jaaa helemaal mee eens! ik ben kaartloos! :P

 0
Avatar pikhaak
do 12 mrt 2009 20:42

pikhaak Anders zit je ff voor jan lul te wachten in amsterdam!!!
Ik denk dat de HMH wel een spelletje heb gespeeld want ik was in gesprek met politie bij de ikea en die zei me dat die het heel triest vond dat alles zo onduidelijk overgekomen was.
Ik vermoed dus dat hmh wel degelijk wist dat de kans heeel groot was dat het niet door zou gaan...

maarja...

 0
Avatar E-Clect-Eddy
do 12 mrt 2009 20:59

E-Clect-Eddy Dat sommige mensen hebben met de handleiding van bepaalde IKEA meubels is bekent maar dat mensen er zo gestressd van raken gaat toch echt te ver :-)

 0
Avatar Jninez
do 12 mrt 2009 21:06

Jninez Nouk_i schreef:
PetraGosses schreef:
Zullen wel weer kaarten vrij komen denk ik! Goed nieuws voor alle kaartloze fans!!



jaaa helemaal mee eens! ik ben kaartloos! :P

Haha inderdaad! Ik ben ook kaartloos en ik wil ze eigelijk wel graag zien! Dus kom maar op met die kaartjes! :D

 0
Avatar Wipneuz
do 12 mrt 2009 21:23

Wipneuz Ik ga de 29e niet meer. Ik ga namelijk naar Pinkpop. Baal er nogal van. Vanuit Limburg naar A'dam gereden voor niks.

 0
Avatar FrDanny
do 12 mrt 2009 21:24

FrDanny Wij waren vanaf 16.00u ongeveer in A'dam.. tegen 18u kregen we smsjes dat het niet door zou gaan en om 18.30 ong. werd er bij de HMH bekend gemaakt dat t niet door ging. Overal ME, Sbs, Rtl allemaal filmen..
Niet tof.. ook al kaarten voor pp:S
Was een verjaardagscadeau van een vriendin voor mij, dan baal je!

 0
Avatar Wipneuz
do 12 mrt 2009 21:28

Wipneuz Wipneuz schreef:
Ik ga de 29e niet meer. Ik ga namelijk naar Pinkpop. Baal er nogal van. Vanuit Limburg naar A'dam gereden voor niks.

Kaartjes staan nu te koop voor de 29e mei. Ik kan ze ook terug brengen dan heb ik het aankoop bedrag terug.

 0
Avatar FrDanny
do 12 mrt 2009 21:29

FrDanny Wij waren vanaf 16.00u ongeveer in A'dam.. tegen 18u kregen we smsjes dat het niet door zou gaan en om 18.30 ong. werd er bij de HMH bekend gemaakt dat t niet door ging. Overal ME, Sbs, Rtl allemaal filmen..
Niet tof.. ook al kaarten voor pp:S
Was een verjaardagscadeau van een vriendin voor mij, dan baal je!

 0
Avatar Wipneuz
do 12 mrt 2009 21:35

Wipneuz Wipneuz schreef:
Ik ga de 29e niet meer. Ik ga namelijk naar Pinkpop. Baal er nogal van. Vanuit Limburg naar A'dam gereden voor niks.

Kaartjes staan nu te koop voor de 29e mei. Ik kan ze ook terug brengen dan heb ik het aankoop bedrag terug.

 0
Avatar fleatje
do 12 mrt 2009 21:41

fleatje TE KOOP
2 kaartje voor het uitverkochte concert van de killers op 29 mei. Op te halen tegen inkoopprijs. Officiele kassabon is aanwezig!
laat even een berichtje achter of neem contact op via mijn profiel.
gr. fleatje

 0
Avatar nickverbakel
do 12 mrt 2009 21:42

nickverbakel Zo idd zwaar klote!
We waren net onderweg maar gelukkig is er een vervangende datum:D

Hebben we ze teminste tegoed toch maar wel bale dat het voor pinkpop is!
Maar weer moeten we te lang wachten intotaal dan 6 maanden van te voren kaartjes gekocht, hebben ze wel dikke rente van gekregen onderhand:p

 0
Avatar DaVaris
do 12 mrt 2009 21:57

DaVaris Catcch schreef:
bomvolle HMH


ghehe

 0
Avatar J_anna
do 12 mrt 2009 22:19

J_anna Aaah...
Ik ben dus mooi van Limburg naar Amsterdam gegaan,,en in de trein 3fm zitten luisteren best erg als ze bij het nieuws van half 6 nog zeggen dat het wel door gaat en op het nieuws van 6 uur hoort helaas maar het is afgelast.. Bij de HMH kreeg ik een blaadje met daarop inderdaad het bericht dat het niet doorging..

 0
Avatar Kydroh
do 12 mrt 2009 23:15

Kydroh GVD tering Explosieven.

Ik ben alsnog maar gegaan voor wat sensatie want we waren er bijna maar er was geen fuck.
Het enige goede afgezette waren de garage's maar als je een eindje zou lopen zou het wel lukke om er gewoon te komen.

KUT KUT KUT en dan ook nog de dag voor Pinkpop als vervanger.
Dat word 24H Killers in Mei.

Dhr. Fleatje zit dit echter niet zitten en dat begrijp ik.

 0
Avatar Wipneuz
vr 13 mrt 2009 00:05

Wipneuz ideaal, iemand blij kunnen maken met mn kaarten. nu w8en tot PP

 0
Avatar Haario
vr 13 mrt 2009 00:10

Haario Staan we daar gezellig voor de HMH. Zeggen ze dat het is afgelast. Zeg dat verdorie nu op een tijd dat iedereen nog thuis zit. Ik ga mijn kaartje lekker voor veel te veel geld verpatsen op Marktplaats en van dat geld zie ik ze wel op Werchter! Ha!

 0
Avatar RickT
vr 13 mrt 2009 00:16

RickT Waarschijnlijk heeft de HMH ook z'n uiterste best gedaan om het concert door te laten gaan. Ze hadden smiddags al kunnen zeggen dat het niet door zou gaan en de hoop op kunnen geven maar ik ben er van overtuigd dat ze een hoop moeite hebben gedaan om het concert toch proberen door te laten gaan zodat iedereen toch nog het concert bij zou kunnen wonen. Het verplaatsen kost echt een heleboel geld dus dit is een duur grapje.

 0
Avatar Haario
vr 13 mrt 2009 00:42

Haario Ik verwijt de HMH niks, ik verwijt het de politie vooral. Kijk, explosieven zijn een serieuze zaak en ik vind het ook goed dat het is afgelast (ze konden simpelweg niet anders), maar geef dat dan op tijd door en niet anderhalf uur voor het concert als alle fans er al zijn.

 0
Avatar Floooh
vr 13 mrt 2009 02:25

Floooh :(

 0
Avatar Paul_Banks
vr 13 mrt 2009 08:11

Paul_Banks Haario schreef:
Ik verwijt de HMH niks, ik verwijt het de politie vooral. Kijk, explosieven zijn een serieuze zaak en ik vind het ook goed dat het is afgelast (ze konden simpelweg niet anders), maar geef dat dan op tijd door en niet anderhalf uur voor het concert als alle fans er al zijn.


Het lijkt me dat de politie in dit geval niet bepaalt of een concert doorgaat of niet; de politie onderzoekt een gebied en geeft een gebied vrij of niet. Als de politie om 2 uur meldt dat het niet doorgaat en men geeft het gebied om 4 uur vrij dan is dat ook krom, zegt de politie om 5 uur, voordat de zoektocht is afgerond dat het wel doorgang kan vinden en om kwart over 5 worden er toch in een hoekje explosieven gevonden dan is er een probleem.

Als er iemand om 2 uur had kunnen besluiten om het niet door te laten gaan dan is dat de HMH zelf, maar die hebben m.i. te lang gewacht met het definitieve besluit. Of ze hebben hun uiterste best gedaan om te voorkomen dat ze het moesten afgelasten met het risico dat er al mensen onderweg zouden zijn. Het is maar hoe je het bekijkt.

 0
Avatar LarsM
vr 13 mrt 2009 09:02

LarsM Ik had geen kaartjes maar wil nu wel! Kan ik nog kaartjes overkopen van iemand? [email protected]!

 0
Avatar LarsM
vr 13 mrt 2009 09:03

LarsM Ik had geen kaartjes maar wil nu wel! Kan ik nog kaartjes overkopen van iemand? [email protected]!

 0
Avatar LarsM
vr 13 mrt 2009 09:05

LarsM Ik had geen kaartjes maar wil nu wel! Kan ik nog kaartjes overkopen van iemand? [email protected]!

 0
Avatar Denieshartjemuziek
vr 13 mrt 2009 09:14

Denieshartje.. En daar stonden wij dan ;/ Maar nu staat ik wel op verschillende site's met mijn hoofd. Ik vind het raar dat de HMH het pas zo laat liet weten, anders had het voor veel mensen reiskosten geschilt. Gelukkig woon ik nog redelijk dichtbij, maar er zijn ook mensen die ik weet niet waar vandaan komen..

 0
geen avatar
vr 13 mrt 2009 09:40

zoutwater Paul_Banks schreef:
Haario schreef:
Ik verwijt de HMH niks, ik verwijt het de politie vooral. Kijk, explosieven zijn een serieuze zaak en ik vind het ook goed dat het is afgelast (ze konden simpelweg niet anders), maar geef dat dan op tijd door en niet anderhalf uur voor het concert als alle fans er al zijn.


Het lijkt me dat de politie in dit geval niet bepaalt of een concert doorgaat of niet; de politie onderzoekt een gebied en geeft een gebied vrij of niet. Als de politie om 2 uur meldt dat het niet doorgaat en men geeft het gebied om 4 uur vrij dan is dat ook krom, zegt de politie om 5 uur, voordat de zoektocht is afgerond dat het wel doorgang kan vinden en om kwart over 5 worden er toch in een hoekje explosieven gevonden dan is er een probleem.

Als er iemand om 2 uur had kunnen besluiten om het niet door te laten gaan dan is dat de HMH zelf, maar die hebben m.i. te lang gewacht met het definitieve besluit. Of ze hebben hun uiterste best gedaan om te voorkomen dat ze het moesten afgelasten met het risico dat er al mensen onderweg zouden zijn. Het is maar hoe je het bekijkt.

Dat is helaas niet hoe het werkt. De HMH en de Killers zelf waren er helemaal klaar voor, de Killers waren ook al in de zaal aanwezig. De politie zou uiterlijk om vier uur uitsluitsel geven of het door kon gaan, maar hebben vervolgens nog 2 uur gewacht met dat bericht... Fijn staaltje communicatie vanuit de politie dus, de HMH kon hier niks aan doen.

 0
Avatar JACK.
vr 13 mrt 2009 09:43

JACK. hebben ze toch al mooi
de videoshoot voor
'I can't stay'
kunnen doen

 0
Avatar Paul_Banks
vr 13 mrt 2009 10:23

Paul_Banks zoutwater schreef:


Dat is helaas niet hoe het werkt. De HMH en de Killers zelf waren er helemaal klaar voor, de Killers waren ook al in de zaal aanwezig. De politie zou uiterlijk om vier uur uitsluitsel geven of het door kon gaan, maar hebben vervolgens nog 2 uur gewacht met dat bericht... Fijn staaltje communicatie vanuit de politie dus, de HMH kon hier niks aan doen.


Ik vertel een klant ook wel eens dat ik zijn werk vanmiddag af heb, maar soms duurt iets gewoon langer door welke oorzaak dan ook, dat kan gebeuren. Als de politie om 4 uur niet kon garanderen dat het door zou kunnen gaan had de HMH zelf ook zijn conclusies kunnen trekken lijkt mij.

Er zal qua communicatie best wat misgelopen zijn, maar het concert van The Killers was op dat moment nou niet de prioriteit van de politie en dat is best begrijpelijk.

 0
Avatar Lennyberg
vr 13 mrt 2009 10:36

Lennyberg Balen, zat in de trein vanuit mijn werk op weg naar Duivendrecht toen mijn vriendin het vertelde via de telefoon. 29 mei kan ik helaas niet... Ken nog wel wat mensen die ik vast heel gelukkig kan maken met kaartjes... Maar baal wel enorm, keek er enorm naar uit...

 0
geen avatar
vr 13 mrt 2009 11:21

Squix fleatje schreef:
K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?


Niet zo huilen, tis niet het einde van de wereld man. Zeker niet voor zo'n overrated band die live weinig voor mekaar kan boksen. Weet je hoe we dat noemen?


"Omhooggevallen."

 0
Avatar Language
vr 13 mrt 2009 11:21

Language Naja, heb in ieder geval lekker gegeten in de Bijlmer zullen we maar zeggen. Erg jammer, vooral voor de vele Ieren en Engelsen die speciaal hiervoor naar Nederland zijn gekomen.

Ik kan de 29e mei wel gewoon. Een gelukje dat ik voor Werchter heb gekozen ipv Pinkpop. :)

 0
Avatar KooPeR
vr 13 mrt 2009 12:04

KooPeR Squix schreef:
fleatje schreef:
K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?


Niet zo huilen, tis niet het einde van de wereld man. Zeker niet voor zo'n overrated band die live weinig voor mekaar kan boksen. Weet je hoe we dat noemen?


"Omhooggevallen."

*Smaken verschillen*

 0
Avatar Bert
vr 13 mrt 2009 12:20

Bert Tja ik heb liever dat een concert wordt uitgesteld dan dat ik word opgeblazen.

 0
Avatar Paul_Banks
vr 13 mrt 2009 13:25

Paul_Banks KooPeR schreef:

*Smaken verschillen*


Uit een ander topic, maar ook hier toepasbaar

Paul_Banks schreef:
Ongetwijfeld zal iemand de dooddoener "smaken verschillen" gaan neerzetten, vandaar dat ik meteen Daniel Arends, maar even ga quoten "natuurlijk verschillen smaken, want de ene smaak is meer ontwikkeld dan de andere"


Killers zijn live inderdaad niet zo best, althans de 2 keer dat ik ze heb gezien, maar op Metropolis was het nog gewoon een leuke nieuwe band en op Lowlands zat de sfeer er zo in dat ik er toch wel van genoten heb. De liedjes zijn aanstekelijk en springbaar dus zullen mensen wel een leuke avond hebben, maar nu ze zo groot zijn geworden zou ik ook geen kaartje meer kopen, vooral vanwege de prijs, want dat vind ik het niet meer waard.

 0
Avatar KooPeR
vr 13 mrt 2009 14:02

KooPeR Paul_Banks schreef:
KooPeR schreef:

*Smaken verschillen*


Uit een ander topic, maar ook hier toepasbaar
etc

hmmm maar wie bepaald dan welke smaak meer ontwikkeld is dan de andere? anyhoo: ik zou ook flink balen als ik bij m'n favoriete band voor de zaal sta en het blijkt niet door te gaan.

 0
Avatar Paul_Banks
vr 13 mrt 2009 14:07

Paul_Banks KooPeR schreef:
hmmm maar wie bepaald dan welke smaak meer ontwikkeld is dan de andere?


Ik natuurlijk ;-D

Maar bij iemand die veel verschillende bands bekijkt, beluistert en niet blijft hangen in 1 (sub)genre of bij MTV zal de smaak uiteraard meer ontwikkeld zijn.

 0
Avatar nickverbakel
vr 13 mrt 2009 14:17

nickverbakel Jammer genoeg heb ik ze nog geen keer gezien maar uit alle live spul wat ik hoor van hun klinken ze wel goed!
We gaan het meemaken de 29e miss zijn ze ondertussen veel verbeterd sinds jij ze had gezien paul ;)

 0
Avatar Paul_Banks
vr 13 mrt 2009 14:25

Paul_Banks Lowlands 2007 lijkt me toch nog steeds wel een aardig referentiepunt, immers lijkt het me sterk dat een band de eerste 5 jaar niet zo best is live en vervolgens in 2 jaar de sterren van de hemel speelt. Het is ook niet slecht en het sprankelt wel op het podium, het is alleen niet zo goed, daarom kan het nog wel leuk zijn, alleen ik ga daar geen 40 euro's voor neerleggen, want dat is het niet waard.

 0
Avatar skarolientje
vr 13 mrt 2009 14:47

skarolientje Paul_Banks schreef:
Lowlands 2007 lijkt me toch nog steeds wel een aardig referentiepunt, immers lijkt het me sterk dat een band de eerste 5 jaar niet zo best is live en vervolgens in 2 jaar de sterren van de hemel speelt. Het is ook niet slecht en het sprankelt wel op het podium, het is alleen niet zo goed, daarom kan het nog wel leuk zijn, alleen ik ga daar geen 40 euro's voor neerleggen, want dat is het niet waard.



pff wat ben jij vermoeiend.

we hebben je punt, klaar nu?

 0
Avatar kika
vr 13 mrt 2009 15:25

kika Ik had ook geen kaartje kunnen krijgen, dus als iemand nog van zn kaartje af wilt, wil ik m graag overkopen!

 0
Avatar Marieke234
vr 13 mrt 2009 16:14

Marieke234 Blij dat ik ze jaren geleden al eens in de Melkweg heb gezien. :-D

 0
Avatar LarsM
vr 13 mrt 2009 16:18

LarsM Ik wil ook kaartje!!

 0
Avatar Paul_Banks
vr 13 mrt 2009 16:21

Paul_Banks skarolientje schreef:
Paul_Banks schreef:
Lowlands 2007 lijkt me toch nog steeds wel een aardig referentiepunt, immers lijkt het me sterk dat een band de eerste 5 jaar niet zo best is live en vervolgens in 2 jaar de sterren van de hemel speelt. Het is ook niet slecht en het sprankelt wel op het podium, het is alleen niet zo goed, daarom kan het nog wel leuk zijn, alleen ik ga daar geen 40 euro's voor neerleggen, want dat is het niet waard.



pff wat ben jij vermoeiend.

we hebben je punt, klaar nu?

Nope, je kan namelijk ook besluiten om mijn berichten gewoon niet te lezen. Ik geef gewoon aan hoe ik er over denk en ik doe dat toch vaak op een beschaafde manier, ik heb nu eenmaal veel antwoorden en de ervaring leert inderdaad dat mensen dit vermoeiend vinden, echter is dat een zwaktebod bij gebrek aan een fatsoenlijke weerlegging. Dus veel plezier bij het niet lezen van mijn berichten.

 0
Avatar JACK.
vr 13 mrt 2009 18:30

JACK. smaken verschillen

 0
Avatar fleatje
vr 13 mrt 2009 22:31

fleatje Squix schreef:
fleatje schreef:
K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?


Niet zo huilen, tis niet het einde van de wereld man. Zeker niet voor zo'n overrated band die live weinig voor mekaar kan boksen. Weet je hoe we dat noemen?


"Omhooggevallen."

bespeur ik hier enige vorm van jaloezie? wil jij anders mijn kaartje?

 0
Avatar jackwells
za 14 mrt 2009 08:48

jackwells `overrate´ acoord je kunt van een band niet houden. Omhoogevallen geenszins. Gisteren in Dusseldorf speelde ze het dak van de Philipshalle. Wat een live band. Ik heb the Killers al vaak gezien. Deze tour slaat echt alles. Als je zelfs (normaliter stijve) Duitsers in extase brengt dan ben je een goede live band.

Probeer zelf nog kaarten voor A'dam te krijgen. Wat een live act. Tip voor degenenen die nog gaan, blijf echt tot het einde, ga niet bij het laatste nummer naar huis. Je krijgt echt waar voor je geld. Gisteren was het slot bij de toegiftreeks bij het nummer 'Jenny was a friend of mine' The Killers geen live band, niet lullen maat, The Killers zijn juist DU liveband!!!

 0
Avatar Lennyberg
za 14 mrt 2009 09:22

Lennyberg Denk niet dat je een band die alles uitverkoopt en op nummer 1 staat van een festivals favorietenlijstje overrated kan noemen... denk dan meer dat de grote massa die ze wel goed vinden er misschien iets meer zicht op heeft dan die enkeling die ze slecht vindt... Meer hoofden weten immers meer zo gaat het gezegde. Tenzij je iemand bent die alles wat mainstream is mijdt... wat dan weer extreem kortzichtig is.
Maar goed, als je iets niet leuk vindt kan je het beter ontlopen. Bij een artikel over een band reageren puur om ze omlaag te trekken en dan te zeggen ontkracht mijn statement maar, daardoor reacties te ontlokken vind ik tijdsverspilling...

Voor de fans, waar ik mezelf wel toe durf te berekenen is dit gewoon zonde. Voor de fans die ook al naar PP gaan de dag na het nieuwe optreden is het wellicht erg dubbelop. Ik kan zelf de 29e mei niet... hoop ze nog ergens tegen te komen van de zomer...

 0
geen avatar
za 14 mrt 2009 09:42

PetraGosses Live niets klaarspelen??? Man, ik ben gister in Dusseldorf geweest en het dak ging er vanaf het eerste moment vanaf (en geloof me dat wil wat zeggen in Duutsland)!! Super zang en knallende lichteffecten. Oke, het was erg gelikt maar ja wat wil je als je uit Las Vegas komt. Het was he-le-maal te gek en de toegift inderdaad ook! Ik kan iedereen met kaartjes voor NL adviseren om te gaan de 29e!!!

 0
geen avatar
za 14 mrt 2009 09:50

PetraGosses Paul_Banks schreef:
KooPeR schreef:

*Smaken verschillen*


Ik vind 37 euro een hele nette prijs voor een kaartje.

Uit een ander topic, maar ook hier toepasbaar

Paul_Banks schreef:
Ongetwijfeld zal iemand de dooddoener "smaken verschillen" gaan neerzetten, vandaar dat ik meteen Daniel Arends, maar even ga quoten "natuurlijk verschillen smaken, want de ene smaak is meer ontwikkeld dan de andere"


Killers zijn live inderdaad niet zo best, althans de 2 keer dat ik ze heb gezien, maar op Metropolis was het nog gewoon een leuke nieuwe band en op Lowlands zat de sfeer er zo in dat ik er toch wel van genoten heb. De liedjes zijn aanstekelijk en springbaar dus zullen mensen wel een leuke avond hebben, maar nu ze zo groot zijn geworden zou ik ook geen kaartje meer kopen, vooral vanwege de prijs, want dat vind ik het niet meer waard.

 0
Avatar Tjitsk
za 14 mrt 2009 10:46

Tjitsk Als er iemand niet kan die datum, wil ik graag wel een kaartje:D

 0
Avatar kika
za 14 mrt 2009 12:44

kika fleatje schreef:
Squix schreef:
fleatje schreef:
K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?


Niet zo huilen, tis niet het einde van de wereld man. Zeker niet voor zo'n overrated band die live weinig voor mekaar kan boksen. Weet je hoe we dat noemen?


"Omhooggevallen."

bespeur ik hier enige vorm van jaloezie? wil jij anders mijn kaartje?

Ik wil m wel!

 0
Avatar Paul_Banks
ma 16 mrt 2009 08:53

Paul_Banks Dus als ik het zo lees is "het dak er af" synoniem voor een uitstekende live band. Dus Marco Borsato is een fantastisch artiest, De Toppers knallen het dak er ook al jaren af, dus briljante artiesten.

Dat The Killers een show weg kunnen geven is absoluut waar, maar de shows die ik heb gezien hadden een galm in het bombast en het was gewoon niet strak gespeeld, er is toch niets mee om dat gewoon te constateren? Ik vind The Killers een leuke band (al ben ik niet overtuigd van het laaste album, maar dat terzijde) dus daar ligt het niet aan, maar ook naar je favoriete artiesten kan je toch kritisch kijken?

 0
geen avatar
do 19 mrt 2009 16:42

Squix KooPeR schreef:
Squix schreef:
fleatje schreef:
K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?


Niet zo huilen, tis niet het einde van de wereld man. Zeker niet voor zo'n overrated band die live weinig voor mekaar kan boksen. Weet je hoe we dat noemen?


"Omhooggevallen."

*Smaken verschillen*

Kwaliteit niet.

 0
Avatar Lennyberg
do 19 mrt 2009 18:16

Lennyberg Squix schreef:
KooPeR schreef:
Squix schreef:
fleatje schreef:
K-U-T!!! das de focking dag voor pinkpop!!! en daar ga ik ook heen!!! GVD!!! gewoon de killers 2 keer binnen 24 uur...das net ff iets te veel van het goeie :@
kan ik ook mijn geld terug krijgen?


Niet zo huilen, tis niet het einde van de wereld man. Zeker niet voor zo'n overrated band die live weinig voor mekaar kan boksen. Weet je hoe we dat noemen?


"Omhooggevallen."

*Smaken verschillen*

Kwaliteit niet.

Opvattingen omtrent kwaliteit wel...

 0
Avatar Grumzz
wo 08 apr 2009 17:29

Grumzz weetniet of iemand dit nog leest, maar als iemand toevallig van 2 kaartjes afwil..... (a)

mail maar ff, [email protected]

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.