Dat deden ze niet zomaar: allemaal wilden ze onderdeel maken van de allereerste online social fashion-tagged musicvideo ooit.
Geïnspireerd door de film "Bande à Part" van Luc Godart, spelen er 100 geselecteerde mensen mee die de beroemde dans doen op een hele 'stupid' manier.
De video is gecreëerd door het Diesel Creative Team in samenwerking met het bureau Anomaly en de Franse director Arno Salters. Dankzij een speciale stop-motion technique, wisselen de music lovers en hun kleding snel achter elkaar, terwijl ze naadloos de juiste choreografie volgen en op de maat van de muziek door dansen. De film is tevens de debuutvideo van muziektalent Josep Xorto voor zijn nieuwe single A Hundred Lovers.
De video is (uiteraard!) volledig interactief: je kunt 'm op pauze zetten, je kunt over de individuele items gaan met je muis en meer informatie krijgen en ze direct online kopen en je kunt ook meer informatie krijgen over de mensen in de clip, waarbij gelinkt is naar hun activiteiten, interesses en social networks. Bekijk 'm hier!
Dit soort nieuws elke week in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
SANTANA NAAR SPORTPALEIS ANTWERPENOp woensdag 6 oktober komt de gitaarlegende Carlos Santana naar het...
FUN LOVIN' CRIMINALS NAAR NEDERLAND De optredens eerder dit jaar in Nederland zijn de heren van Fun Lovin'...
REAGEREN
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.