Al vanaf het openingsnummer ‘Four Horsemen’ is duidelijk dat het Californische trio de wat brave sixties sound van Semi-Sweet achter zich laat en extra power en fuzz aan de receptuur heeft toegevoegd. De productie van Wayne Interest is een stuk rauwer dan dat van zijn voorganger, de liedjes zijn volwassen garagerock-/punktracks geworden en de zanger die je schoonmoeder leuk vond, laat nu bij tijd en wijle de ruiten springen.
Tijuana Panthers grijpen de aandacht met het pakkende ‘Tornado’, dat je de rest van de dag nog zit na te neuriën. De band weet die aandacht vervolgens vast te houden met onder andere de hoogtepuntjes ‘Sooner Or Later’, waarin de sixties vibe de boventoon voert, de uptempo meezinger ‘Fired’ en het heerlijk relaxte ‘NOBO’.Tussendoor laten de heren nog even horen waar ze de mosterd haalden met de uiterst vermakelijke surf-fuzzcover van Buzzcocks’ Everybodys Happy Nowadays.’
Hoewel het er op leek dat Tijuana Panthers in het rijtje met labelgenoten Allah Las zou komen te staan, pakten ze toch een afslag eerder en begeven ze zich met Wayne Interest richting de fuzzy garagerockbands op labels als Burger Records en Drag City Records. Je ouwe lui vinden dat vast minder leuk, maar jij weet wel beter.
Starroy - Mixing The PainLabels, bedrijven en uitgevers denken vaak maar aan één ding en dat is geld...
The Delta Saints - Live At Exit/In Oude mannen en de blues horen bij elkaar. Grijs is de overheersende haarkleur...