Wahlström lijkt bij het schrijven van haar teksten eveneens last te hebben van een enorme bewijsdrang en wil zeer waarschijnlijk met diverse Bijbelse referenties, thema’s als hoop, liefde, afscheid, verlies en allerlei vergezochte metaforen, gezien worden als een moderne, vrouwelijke variant op iemand als Leonard Cohen. In het meeslepende ‘I Believe In You’ laat ze echter zien dat het ook anders kan en horen we een artieste die ook oprechte muziek kan maken waarin veel gevoel wordt gelegd, zonder dat daarbij gebruik wordt gemaakt van allerlei trucjes.
Op de vreemde, orkestrale afsluiter ‘A New Heart’ gaat het vervolgens weer hopeloos mis en lijkt ze een serieuze poging te ondernemen om zich te kwalificeren voor het Eurovisie Songfestival. Het is een en al wisselvalligheid wat zij hier voorschotelt en dat maakt beluistering van Interlude tot een zware bevalling.
Thee Oh Sees - A Weird ExitsHeel soms kan een recensie als mosterd na de maaltijd komen. Waarom? Nou;...
Hannah Epperson - Upsweep Hannah Epperson is een Amerikaanse neoklassieke artiest die gewapend is met...